cause the thought alone is killing me right now

välkommen tillbaka till verkligheten.
ifredes var det fest, här ;o jag hade
iaf kul, sen att festen fick avslutas
som den gjorde, är ju inte mitt fel.
en miniljusstake, en vas och en,
min, garderobsdörr gick sönder ( :
oinbjudet folk, vissa var väl ok men
andra fick slängas ut. och det lär
dröja till nästa fest ; )
och sen har
min mascara, och gunnars försvunnit
plus hennes puder ;@ var är dom?

igår ville jag mest bara sova hela dan..
trött, bakfull och så som det ska va. men
runt åtta tiden började musiken att dunka
här, syrran hade förfest. så jag fick kolla på
tv med mamma och kränga chips. Farbror
Sjöholm var uppe en runda och pratade med
oss, det var inte igår vi sågs, skärpning på dig!


idag blir det påskmiddag med släkten, jag orkar inte.
men oooojoj, tur att släkten rusar in när man sitter
i pyjamas, det blev lide stressigt, men jag hann :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback