jag har ingen rubrik men du vet..

helgen är här och den är lite längre än vanligt (; lördagen ska tilbringas med Denise och söndag är det match och vinst, tack! Valborg ser mycket lovande ut, Eltrio ska dyka upp på samma ställe..

nytt i veckan? inte mycket mer än att vi skaffat hund, en liten papillon / jack russel.
men annars inget.. jaja bilder kommer snart upp jag lovar. Jag jobbar på det!

'Jag säljde godis.'   hur kan man bara vara så fel på det, jag menade självklart sålde ;)
för det gjorde jag iaf en liten stund igår på österås då Hif gästade Hässleholm.
dock förlust med 4-0 men sånt som händer ;p det är kanske en 'det blev 4-0' 'VAAA, till IFK?'
minns du annaG ? hahaha, ge mig ett skrattpiller nu. scccccch, vi är människostaden!

idag blev det dubbelfika, först med Madix, fyfan vad jag saknar dig. oss!
sen blev det med ecci och det var lika trevligt som vanligt. update (;
fick även ett samtal från annaG, lite sådär hatiskt, jag svarade 'Vad vill du?'
sen ville hon inte prata mer, 'ring mig sen' *klick* hahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback