ett gulligt jullov

woho! imorgon är det julavslutning, jag vill mest ha det nu så jag kan  säga att det är lov. ett otroligt välförtjänt lov. eller  nja jag skiter ju i allt så jag har väl inte haft det så jobbigt denna terminen? jo men tjena!!!
förövrigt ska jag till sölvesborg imorgon och färga håret på mig själv och nathy. börjar bli något av en TRADITION! hahaha (greveholm)! efter det ska jag hem och leka med bonnier. kanske fest sen? det tror du... eller på fredag? ;) haha. jag vill nattan. & på lördag ska jag klippa min käre vän David och på söndag har jag två klipningar, ev. en färgning! fan jag ska bli rik.
julklappar? waaaaaah inte köpt inte :S julafton på måndag, juldag=fest på tisdag!!!!!! sen färga, permanenta och klippa frida den veckan;D och sen nyår såklart , hahah...

yeeees, chilldill nu är det en film och sängen. goood night!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback