don't you know you're the one who makes me smile.

ojoj det är här. vi åker till gothia imorgon! det ska bli fruktansvärt kul.. fast själv har man åkt på ett hål på trumhinnan och går på pencilin. smärta säger jag bara! och läkaren avrådde mig från att spela men det kan han glömma.! haha, så det så .

igår var det krstad med anna gunnarsson. haha, trevligt, mysigt. och sånt! "du e du" . mös vid "havet" mitt i krstad , haha. sen begav vi oss in till torgen och centrum. träffade empa en liten stund, och sen nathy, NATHY! jisses människa det var allt förlängesen, haha. stötte dock på henne några gånger under kvällen, hon varna mig för polisen, haha men jag kom undan dom : ) blev lite dans på Lilla torg till las ketchup och Mambo No.5 , hahah! kvällen aavslutades tidigare än planerat menmen.. jag är nöjd och jag har en vecka framför i göteborg mmhm och sen massa partaj och hit & dit. nej får väl försöka ta och sova nu. hoppas allt är med som ska med, bäst jag springer och kollar...

vad ska vi äta? jag tar vad som helst, bara det luktar mindre än pumba ;D


Don´t you know you're the one who makes me smile
Don´t you know, baby look into my eyes
Oh can't you see, what I feel, you're everything I need
belive. and stand by me,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback