I miss you quite terribly ,.

jahapp år o dar sen, ber om ursäkt ;p vad har då hänt? mja fest, fest o fest tror jag, med Olga :)
filmkvällar, där Kejsarens Nya Stil varit huvudfilm, hatad av några och älskad av andra . "Jag köpslår inte med lantisar!!!!" HAHA! k.stad-dagarna har också börjat, fredag började med en resa över till Helsingör med anna, stella o alma! tillbaka i hässleholm blev det pizza, sminkning och förförfest i almas mormors(?) lägenhet. för min del blev det sedan examensfest här hemma, syrrans examensfest. sen k.stad , frimus o så.
sov bort halva lördagen och sen kom Olga och det var dags för fest igen ;D alla svek, men jag , olga, gunnar, madde o ida klarade oss bra! k.stad denhär kvällen innehöll citat ur lejonkungen3, pölsemannen korv, karuseller, och öltältet ;p efter många om o men kom jag hem.

denhär veckan drog Gothia-träningarna igång, gothia gothia gothia gothia :) en hel vecka, wow underbart. men jag håller på att bli sjuk så får knapra lite tabletter för att slippa det. hur skulle det se ut om jag gick o blev sjuk NU ?  nej menar väl det.

Vaaaad ska vi äääta? Jag tar vad som heeelst, bara det luktar miindre än pumba :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback