no one knows you the way that I do

miss stupid.

tredje gången gillt säger dom. eller inte! ännu en gång har man lyckats hamna fel, tredje gången på mindre än ett år ;o skrämmande. vad ska man säga? nej finns väl inte så mycket att säga. så jag avslutar här . . .

sommarlovet börjar lida mot sitt slut ;o snart är det ett helt år sen man börja gymnasiet, lilla jag! haha. denna sommaren kan man väl inte direkt klaga över förutom vädret ;@ men helt slut är det inte än. imorgon drar träningarna igång. onsdag blir det kalas och lite fest. fredag; antagligen fest. lördag; ullared och kanske fest .. maddepadde fyller 18(!!!!!!!!) läger med fotbollen nästa helg, och sen avslutas lovet med hlms festivalen då lördagens förfest är anna & maddes 18(!) års-fest.  tjupptjupp jag har faktiskt bättre saker att göra än att sitta här och skriva.


madeleine nygren-bonnier, min allra bästa vän.
billabongen - madix - billa - ragnar - bong - midde - madde - nygge - bonne.
"imorgon är det iaf feeest på hög nivå
med världens bästa viktoria .
och det gillar vi som fan ! . "

"iaf . i lördags var min kära vän viktoria hos mig.
vi lagade mat, eller jag. viktoria gjorde salladen (:
fyfan vad vi käkade, typ 1 kg pommes (!) hah. <3 krängesatan.
viktoria : usch vad jag är mätt.
vi sitter och pratar en stund innan vi dukar undan.
tittar i skålen, typ inga pommes kvar.
jag : var du inte mätt?
viktoria : jo, men jag kan inte låta bli maten när den står framför mig så:P haha. för söt.."

"S!ESTA till helgen ;D uuuuuuuuh, NAJS !
melody club, neverstore, nikola sarcevic, sahara hotnights, salem al fakir mm. :D
det är två år sen nu, helt sjukt vad tiden går, men samtidigt känns det som om vi har känt varandra hela livet. vi kan skratta ooch fula oss, men samtidigt vara väldigt seriösa.
tror nog att vi är bäst på att snacka och vara "elaka i smyg", men jag gillar det, ja fyfan vad jag gillar det. att veta att man har ngn man kan berätta allt för och som vänder det till den positiva sidan - en äkta vän. vb"

'jo äre hotell vikz öppet på lördag?'    100 miljoner år sen . skärpning!  du är bäst, jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: madix

ily (:

2007-07-24 @ 22:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback