jag är beroende jag vet.

Sju första:
Första bästa kompis: caroline andersson
Första bil: ååhja så gammal är jag  inte än.
Första kärlek: Labbe ;p
Första husdjur: katt
Första semester: kroatien tror jag.
Första jobb: pizzeria
Första köpta skiva: no idea

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: öl.
Sista bilfärd: igårkväll
Sista filmen du såg: nån film med jennifer aniston
Sista ringda telefonsamtal: igårkväll
Sista bubbelbadet: i onsdes.
Sista spelade cd: nån jag brännt själv..
Sista kyss: haha de du.. kan jag inte avslöja såhär.
Sista gången du grät: för en vecka sen ;o
Sista måltiden: frukosten idag.

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? nej
Blivit arresterad? nej ;D
Blivit kär vid första ögonkastet? njaaa.
Varit på tv? ohja!! bingolotto :D haha.
Fått ditt hjärta krossat?  haha japp.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? det har väl hänt när man var yngre :P
Haft ett one night stand? kanske de du.
Busringt till nån? haha JAAAAAAAA!!



Sju saker du har på dig:
1. Trosor
2. Jogginbyxor
3. Tshirt
4. Siestaband
5.
6. 
7.


Sex saker du gjort idag:
1. suttit framför datan
2. gått upp
3. ätit frukost
4. färgat håret på min syster.
5. ätit godis
6. skrivit listor.



Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning): fotboll, mat, mat, mat o godis.

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. madde
2. nathy
3. olga
4. gunnar / ana


Tre val:
Svart eller vit? svart
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör.
bungyjump o dyka i korallrev ;p


En sak du ångrar:
det är mer än en sak ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback