Listor är roliga :P

Namn: Viktoria
Antal kuddar i sängen: fyra
Bästa platsen på jorden: baska voda (kroatien)
Bästa surftips: ...
Drömmer om: allt mellan himmel o jord.
Favorit-tvprogram: ugly betty o desperate housewives, grey's anatomy funkar.
Favoritbar: jadu. nån i kroatien ;)
Favoritbok: Svek
Favoritdryck: fanta , cider
Favoritfik: madrix!!
Favoritfika: blåbärspaj, kladdkaka, mammas kanelbullar.
Favoritfilm: pirates kanske.
Favoritförfattare: Karin alvtegen i guess.
Favoritgodis: VIDEOMIX.
Favoritkläder: oj aallt, beror väl på tillfälle ;p
Favoritmat: jag äter allt (utom bruna bönor, ärtsoppa o blodkorv)
Favoritmusik: inget speciellt, lyssnar på lite allt möjligt.
Favoritrestaurang: vet inte
Favoritskådis: orlando bloom kanske
Favoritspel: pyramiden :D
Favvoritfärg: svart, röd o vit.
Frisyr:
kort mörkt ;p
Går i sömnen: nääj
Har på mig just nu: joggingbyxor, tshirt ;o
Hemsida:
http://vikz.blogg.se
Hobby: Shoppa :P ha.
Hårfärg: mörkbrunt
Högsta önskan: aaaatt mamma ska bli frisk :)
Intressen: fotboll, o shoppa i guess.
Kammar håret: kammar inte, men borstar det då o då
Kan baka bullar: ja, med recept!
Kompisar: JA!
Min idol: ha, whatever
Ogillar mest hos folk: bra fråga.
På söndag ska jag: göra min hemuppgift i bild.
Senast köpta skiva: minns jag väl inte.
Senast sedda film: nån på tv med jennifer aniston
Skonummer: 40 ;o 39 kan funka.
Skulle helst vilja: göra nåt kul NU
Tror på evig kärlek: joodå
Tror på spöken: ja nåt åt det hållet.
Tror på ufon: neeej tror inte det va.
Tycker inte om: havregrynsgröt ;P
Tycker om:
livet.
Vill kunna: dansa
Vill åka till: Thailand :D
Är bra på: ätaaaa
Ålder: 17 år
Åt till frukost imorse: två mackor.
Ögonfärg: bruna
Önskar mig i present: har precis fyllt år så jaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback