så jävla mycket sommar.

jävligt mycket charlie o jävligt lite mig. - jag är jävligt sugen på att kolla eva & adam med en fet påse godis ikväll, joina ;) ? haaaaha.! annars händer det inte mycket mer än att jag ska kolla upp låret och träna, simme är coach idag, just like old days :D jag är lite nervös faktiskt.. och lite rädd.. tänk om han, vilket jag tror, får sinne på oss.! farligt kul.
annars har det varit sjukligt varmt idag, och imorgon är det student, ja men kul för er ;D whaaaaaaaaaaow. jag ska till Marija Teofillovic och min syster ska med mig dit ;s tro det eller ej. men så är det, och en runda till lasseman tror jag! och jag ska till tandläkaren imorgon med ja, men yes underbart. döööh nu ska jag kolla upp mitt lår och sen förhoppningsvis träna dåja, adjö då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback