come on now, sugar.

ruta 1, 2, 3 eller 4? eller helt enkelt 0?  i don't know, you tell me.
fredagsrutinen har bjudit in lite extra folk, saw 3 och en massa extra godis ;D
vilken/vilka män är där och gömma sig hos när filmen blir lite väl läskig? ;)

studiedag idag och det står Tre klippningar på schemat, en av dom ser jag framemot, lasse ;)
men dom andra två snälla döda mig långsamt, jag ber om det! :)   men lite cash till sommaren
skadar väl aldrig!   jag vill ha en mycket varm sommar, innehållande för mycket fest, för lite jobb
och mycket mycket sol&bad!. GE MIG.


You used to talk to me like I was the only one around 
You used to lean on me..the only other choice was falling down
You used to walk with me like we had nowhere we needed to go
Nice and slow, to no place in particular


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback