I?ll be by your side, you know I?ll take your hand

idag hade vi beeptest, förra gången hade jag 10,4
och jag lovade/tvingade mig själv att klara det.
jodå, så idag kom jag till nivå 12 ;D då mvg låg på
nivå 11, sista sträckan, blev jag mycket nöjd!

oleG, du ska bli knall, jag ska bli knall, vi ska bli knalla.
vi ska kunna vakna upp och säga, ' vad fan gjorde jag igår ' ;D


Hoppas ni har kul i skolan. Sjalv har jag brant mig sa forvanta er inte att jag ar brun.
alla fragar va som har hant med mina fotter, dm har nog aldrig sett nogot rodare. haha, aj da..
saknar er <3

kram nattie :)


hur fan lyckas man ;D men jag är inte ett dugg förvånad..

på lördag är det lagfest, utan annaG, dåligt. men vi hoppas
på att vädret håller i sig så vi verkligen kan grilla och självklart
fylla Spetan Malve, kvällens mål : ) visst var det så JB ?!

look into your heart and you'll find love

Kommentarer
Postat av: OleG

knalla ? vi ska bli dyngraka ; )

2007-03-27 @ 22:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback