vi var för unga..

oj ett helt år sen vi var i Tyskland, prata med jenny o jessi om det på bussen. massa gamla minnen kom upp och för en stund önskade jag att allting var som då.! speciellt måndagarna i matsalen, munnen gick i ett på mig ;o men kul hade vi. och det är snart ett år sen vi skildes åt. jag saknar det, jag gör faktiskt det.! fem pers i ett tremanna rum, jag tyckte faktiskt lite synd om dig Erik. o jenny utan byxor, ja o min mage, jessica som sjöng för  mig mitt i natten. hahaha ge mig fem minuter..

välkommen tillbaka, VG- på nationella i engelska, det är helt okej. jag är nöjd, med tanke på den där uppsatsen, ha.! och det här vädret, imorse ville jag dra på mig kjol men jag hoppa över det o tur var väl det. jävla regn, men det är fint när man ska träna fotboll o kan gliiiida riktigt mycket. och fick även sluta halv två istället ör halv fem, tack. samlade på mig lite hårprodukter eftersom jennie var generös idag och gav oss det. och jag hamnade ävne på h&m där jag köpte ja två klänningar, det betyder att jag har 70 kr kvar att leva på denhär månaden. och på tal om något helt annat, jag är jävel på att köra bil =]

'jag är en jävel på kärlek..' haha förmodligen. ge mig!.

FÖRRESTEN, så är det min födelsedag imorgon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback