jag pallar inte trycket kompis.

ja då stod vi där igen, eller hur ana? jag stod där igen. trassel, trassel, trassel & krångel. vem kan hamna i en mer intrasslad situation än mig?! ja ingen, såklart. eller jo, fast ana räknas inte. för bränner man vid makaroner tre gånger i rad (hur man nu kan göra det) så vet jag inte riktig vad man är kapabel till, hur svårt kan det vara liksom? eller att man inte vet vad Cranberry betyder så man får sitta inne i kulturhuset i 20 minuter innan vi kommer fram till att det är tranbär och att Power King - Cranberry inte alls var så gott som burken sa att den var.
 - jag struntar blankt i om du och din kompis Binki hittat TYP världens största tallkotte. "han heter faktiskt baki och inte binki! det var ingen tallkotte det var ett granbarr(?)" "ett sådant ansikte glömmer man inte" HAHAH! nej,
För tiden skuttar fram, å vi vet att
kan kännas tungt som fan, så ni ser att
man måste ta det lungt ibland, å ni vet att
annars sjunker man, så vi ser att
ta det lungt ibland (utan tvekan)
ta det lungt ibland

nej jag pallar inte trycket, pressen, whatever. Adjö,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback