Love is wicked!

oj, ingen bra uppdatering här inte. men jag har inte orkat. har inte hänt något som man kan skriva om, haha.. skolan rullar på som vanligt, prov o skit. ska göra en reklamkampanj för skolan på bilden&svenskan. jag & nathy har värsta planerna.. kommer bli asbra.

Jag drar däremot till Göterboorg om två veckor över en dag eller två. assistera Cilla inför visningen, gratis men resan är betald! fan vad gött det ska bli, det säger jag bara! Tillbaka till praktiken imorgon iaf och då utan Relle som förövrigt satte en femma på att hon skulle festa ändå fastän hon sagt att hon inte skulle. jag drog dock med henne till vittsjö o tjänade en femma:D en helt okej kväll!
Lördagen började bakis och med att stå o grilla korv på newmans bil *woho*. Jögge sponsrade oss med taco, jag, gunnar & jb kockade underbart. även om jag stod för allt kockande ;) madde anlände senare till filmen "systrar i jeans" det var nog nånstans här jag somnade och vaknade dagen efter med en match i Osby framför mig. som slutade 1-1.

och jag ska kanske gå modell, hahaha. Malin, jessica & amandas projektaarbete är modevisning och dom har frågat mig ;o "du är vinter och du måste fortsätta ha kort hår" jaha jaja! det blir väl braaaaaaaa...

OCH OCH OOOOOOCH, jag bara hatar dig ytligt förtillfället. men alltså vad fan tänker man med? och det är inte mitt fel, inte nånjävlastans. nej!! fauhguanitue. sådär, fråga anna hon vet.
hejdå!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

har var det livat i lingonskogen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback