Blå Salong

hejhej :)
idag var det full rulle på salongen. började med att färga en av Cillas modeller, alltså Anna :D först avfärga vi det till en hemsk gul/orange färg.. sedan färgade jag in det med tre olika bruna nyanser, mycket fint =) en liten klippning på tisdag så är det perfa. fick sedan äran att färga utväxten på Cilla ;o lite nervöst eller så.. men hon måste ju vara schnygg till skövde hon med! =) nu är jag hemma, har mest ont i fötterna + att jag är hungrig.. inte ätit sen halv ett. flicka lilla! förresten, idag skrev mina föräldrar på kontrakten för huset.. så den 28 april får vi nycklarna till huset på Emblavägen 5.. haha lycka på hög nivå gott folk + att mäklaren var här idag och tog foto ju, så när hon tog på uterummet så är Lilla med på bilderna, mamma; hon ingår i priset. haha kul mamma, kul!
en sista grej, jag är jävligt hungrig och jävligt sugen på toasts, tro fan att brödet är slut då :D

Kommentarer
Postat av: Nathalie

sv: haha nejjag är inte det va?! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback