Holland 2008

yes dags att dra resan kort ;D var framme ca. 4 timmar senare än palnerat, en hel träning eller jag ett helt löppass försvann, det gör väl inget ;)

Torsdag: Delade upp oss själva hur vi skulle bo, jag och emma såklart. och tur hade vi som fick balkong på rummet, för emmas del iaf, så hon kunde röga :D började med en träning direkt, riktigt kul med gräs. efter träningen var det tre rätters middag, jag älskar. synd att folk är så kräsna vad gäller mat, jag förstår det inte... svenskar är bekväma? :D ha!! "Jag äter bara svensk mat" jaaaaaaahapp fia ;) ... den här middagen svepte jag min egen soppa plus någon annans, även min och denises efterrätt :D hånge!!!!!!!!! mot kvällen var det nog bara chill, kortspel och yatzy.. deckade rätt fint runt 22:00

Fredag: Upp och hoppa 07:00, dags för en underbart god frulle, yummi! träning, riktigt kul, hade tävling, mitt lag vann UTAN FUSK!!!!! , sen var det lunch, gottis. mys och chill, om jag inte minss fel begav jag och emma oss till staden, inhandlade lite frukt och godis, läsk o så! dags för träning igen, tävlingen fortsatte, och nu lät vi de andra laget vinna såklart =) glömde nämna att jag gjorde ett par jävligt snygga glidtacklingar på morgonen.. =D NÖJD! fortsatte dagen med tre rätters, gottgottgott, (gnällgnällgnäll!) synd.. sedan var det presentleken, jag vann en flasköppnare som abr formad som en snopp :P hahahaha sedan blev det poker med ledarstaben (JAG KOM TREA AV ÅTTA) kul var det.. sen hängde jag, emma o denisei rum 339, röris och patriks rum med resten av ledarstaben, så jävla kul "ta läkerolen!" "javisst, Här har du groggen", hahahahah,... deckade runt 00:00!

Lördag: bara upp att hoppa igen klockan sju.. ännu en träning, så sjukt seeeeeegt.. sen lunch och den var faktiskt inte så jättegod den här dagen., illa =) blev staden sen med emma, anna och frida.. tog några i solen, GOTT, anna svepte dessa ölen rätt så snabbt.. blev spritshopping, påsarna höll knappt, hahaha!! även en hel del asgarv, munkarna var goda "one, one" haha. internt, visst anna!?! sedan blev det ett löppass, ja jag hade bråttom emma, haha. orka vänta på er slöfockar. sprang en aning snabbare än resten, jag är helnöjd.. förlåt mig, orkar inte skriva om, hade löppass innan rundan i stan. när vi kom tillbaka var det dags att göra vid sig för kvällen och middagen.. efteråt var det lite fest, körde våghals (sanning eller konsekvens[eller vad det heter]) haha.. sedan tog jag, emma, Jippsan, lars och johan vårt pick o pack och tog taxi ner till  Uncle Sam , riktigt kul. önskade låtar, Rihanna, Abba, Cascada "FOR THE SWEDISH GIRLS" gutt, några drinkar hann vi också svepa. minsann, jävlar vad vi röjde när Basshunter - now you're gone kom, haha SWEDEN SWEDEN SWEDEN! askul :) jippsan och lars tackade för sig tidigt, jag, emma och joahn begav oss hem vid fyra. runt halv fem var vi uppe, johan hade tappat hotell nyckeln, haha. och vi smög in i röris och patriks rum och fota dom i deras fosterställningar. somnade full och gla.. morgondagen var en femma, sån huvudvärk, fick knappt ner frukosten men tur var väl de. en annan hade dock packat på natten efter utgången så jag kunde sovit längre, nej då plingar dom på dörren för att väcka oss ;o nä vet du vad. intog våra platser på en försenad buss (suprise liksom) .. somnade dirr och vaknade upp hungirg, tajmade med att vi stanna på Burger King, haha "fanta" , jag orkar inte förklara. sista timmen hem övergick min trötthet i skratt, jag skrattade så mycket så jag grät och trilla ner på golvet i bussen, haha det var rätt kul.. väl hemma deckade jag rätt fint och sov i 12 timmar =) härlig reeesa

Viki: Sluta whina.
Anna: Sluta lola.
Båda: LOLAD!!

F F S , nej inte fest for fuck sake.

Kommentarer
Postat av: erica

haha. vadå tidigt ? vi stack 03.10, LOL :P

Postat av: Anonym

det var jävligt roligt ;D

2008-07-12 @ 12:59:46
URL: http://gunnisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback