I'm unusually hard to hold on to

hej :)
åkte med my till skolan idag, GÖTT KÖTT! dock fick vi vara här tidigt, tjugo i åtta för att my skulle ha utvecklingssamtal. ryktas om att det blir en kort skoldag iaf, ska arbeta självständigt idag, göra en frisyr till redovisningen på fredag! så vi bestämmer på sätt och vis själva hur länge vi går idag, ha... efter skolan ska jag försöka räkna lite matte, och sen träna , klippa ivo och kanske ta tag i teorin (känn pressen)! i värsta fall får jag göra det ihelgen.. som förövrigt är efterlängtad, haha! på fredag blir det grillning i Vittsjö hos matti och sen vidare till österås och kolla lite fotboll, ifk - markaryd.. lördag har jag inga planer, ska nog till Martin och hälsa på en stund där på kvällen.. Och på söndag är det äntligen seriepremiär mot Wätjejerna i Wä ;o . nej nu ska jag pysa, ha det bra..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback