rock away

hej :)
ojoj, ingen bra update här. orkar inte dra skövde detaljerat, pålördagen blev det fest från 13:00-03:30, haha härligt säger jag bara. man var ju en aningens trött på söndagen, men det var kul iaf :)
i tisdags var jag hårmodell för Cilla med anna & emma i malmö , trevligt, detta var jag även igår.. så har blivit två sena kvällar, idag hade jag dock sovmorgon.. =) mamma följde med till salongen, skulle rulla upp håret (göra en läggning).. blev istället klippning, slingning & nyansering + en föning :D sen direkt efter det blev det slingning på Lasse.. =) och lunch 16:00, not good. helt slut nu iaf, borde plugga matte, eller måste. plus skriva min romananalys i svenskan.. jag orkar inte.. när fan jag ska hinna? imorgn har jag inga planer, förutom att klippa maria så får nog plugga imorgon kväll, kul va? sen på lördag blir det kalas för ivo (25) , klippa fritzi, sminka&styla emma (?) sen är det fest på kvällen,yeeees.. MÄÄÄÄÄÄÄÄDZ, när ska vi ha tid? häng me på fest ;) på söndag e det internmatch och grillning. glöm det! har dock ångest, inte tränat sen i måndags, och förra veckan träna jag också bara på måndagen :| dock cyklade jag till stationen i tisdags, fick ju cykla hem ikväll dock.. =) nej matte nu och sen decken. ? var inne hos tatueraren idag, byta tatuering mot lite klippningar, haha ja tack :D bokade dock ej tid, han e dansk också jag fattar nada :D hahah, hejdå


Kommentarer
Postat av: Martin

Hehe.. Tur att jag är med och tolkar då ju*asg*

2008-04-17 @ 21:55:58
Postat av: sandra

haha usch ja dansken, ha är asbra men jag förstår inte heller dett dugg av vad han säger! xD tolk, ja tack ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback