spöksnooor..

hej :)
eftersom att jag inte orkar skriva på min romananalys, (grattis till mig som inte ens läst boken), så tänkte jag att jag kunde uppdatera lite, var ju inte igår iaf, haha! kollade på "Good luck chuck" med sara & madde i fredags , den var riktigt rolig , haha.. sen var det lördag och då begav jag mig till marias mor och klippte henne, haha trevlig prick det där ni.. efteråt kom fritte och fanny, skulle klippa dom också, lite extra cash är ju alltid bra ja! Sen var det kalas för ivo, grillat, ostbricka, cheesecake + chokladtårta, haha GOTT! blev därefter upplockad av ekan, martin, gustav och maria, skulle till anton i ballingslöv och grilla, inte jag men dom andra! Skulle tydligen bada också, tack för informationen martin, haha.. hittade dock en bikini jag kunde låna, lite liten men det gick ;D gött med bastu, pool och öl :D hahah! mycket trevligt kväll! idag var det dock internmatch klockan 12, först hade några småtjejer tagit hela vårt omklädningsrum, låt det va förfan! sedan kom några försent UTAN grejer ;@ (hgajgngusd) mitt lag förlora iaf matchen men vann cupen, väldigt sne passning till emma av mig som gjorde mål :D haha. därefter bjöds det på grillad korv, mycket grillat denna helgen . haha! och nu ska jag skriva min romananalys, goodbye fuckers <3

(jag vill titta på greveholm)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback