spring 2008

  1. FYLLA 18!  
  2. pierca mig i tungan
  3. tatuera mig
  4. börja samla på vännerboxarna
  5. börja jobba på hemmakväll
  6. börja jobba på kings head
  7. ta tag i  mitt liv & tränandet inför beach08, HAHA
  8. fixa körkortet (grattis my)
  9. flytta till ljungdala, emblavägen 5
  10. skövde, frisörmässa 11-12 april

det är mycket på listan, behöver dock en  hel del pengar
till punkt 2 & 3 ;p haha! bidrag tas gärna emot, ja!
till sommaren vill jag gärna resa, helst till kroatien, jaaaaa!!!
det blir iaf Gothia, visst jippo? utgång, haha.. :)
förresten, vad händer ihelgen folket? godnatt... !


Kommentarer
Postat av: erica

i helgen är det utgång och vikkan borde hänga med ;)

Postat av: Gamlingen

From lördag så finns det även Piercare hos Dennis.. Vi får gårdit i nästa vecka.

2008-04-04 @ 19:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback