It's time I let you go so I can be free.,

det är väl inte svårare än så? "It's time I let you go so I can be free.," visst jag har sagt det förr, jag har försökt och det har gått bra, men i slutändan kommer jag alltid tillbaka till dig, varför, varför, vaaaaaaaarfööööööööööör!!!!!!!!!?! jag har kommit dit där jag måste bestämma mig, att fortsätta eller bara släppa taget om allt (vilket är sjukt svårt) men kanske ändå det bästa.? Jag vet inte, jag vet inte, jag vet verkligen inte och jag vill inte tänka på det men det är det enda jag gör.. "If i could make you mine" , ha ironiskt.                        är allt vi, du, jag gått igenom värt de.. kanske , kanske inte. just nu är det inte det, det är inte värt ett skit.. och allt man får höra är "det löser sig" , "det kommer", osv. vet ni vad, det gör nog inte det och gör det det så får vi se då. take it or leave it. jag är trött nu, hejdå! ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback