Onsdag!

idag har jag äntligen varit på massage, det var så sjukt skönt och det behövdes kan jag säga! :) känner ju mig nästan som en ny människa, haha! sedan fick jag ett ryck och ville laga mat, blev hasselbacks potatis (mumma) och kött, och jag lyckades med allt själv :D ha.. nöjd.se! kollade på film också, "I could never be your woman" , ska snart se klart den innan jag ser 27 Dresses :) har blivit en hel den filmtittande denna sommaren faktiskt, blir så när man hyr gratis, haha.. och bäst hittills är Gone Baby Gone, jadå! träningen idag gick alldeles utmärkt.! började dock ösa ner och åska och det fick avbrytas, var dock bara fem minuter kvar! :) nu ska jag fixa lite käk innan jag bäddar ner mig alldeles ensam i sängen och kolla film. joina? :D ha, imorgon ska jag ta tag i livet och fixa mitt pass, det är på tiden! , byta piercingen och kolla läget på stan. :) haha. goodbye.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback