Tisdag, Onsdag?

En uppdatering hade väl varit på sin plats just nu antar jag..
har inte en aning om var jag ska börja, har inte hänt allt för mycket. En vecka kvar till skolan börjar, och jag ser framemot det lite grann faktiskt! att få träffa alla, och höra massa nytt skvaller, och bäst av allt är nog att man kommer komma tillbaka till vardagen, ha lite koll och inte bara ligga hemma i sängen och dega, eller så! underbart.. =) det jag är lite besviken på är att vi inte haft en enda klassfest än :o vi är riktigt värdelösa på de brudar. haha! :)
denhär sommaren har bestått av jobb, lite fest, stranden, umgänge, och flytt :) i stora drag.. körkort också oh ja herregud! jag ska faktiskt inte klaga på denna sommaren, den har varit mycket bra! och ghotia var ett plus i år! det var denna sommaren och nästa som jag har att se framemot är Tunisien och sista året på gymnasiet, wow! ni skulle sett min systers min när jag sa de, hon bara "va är du redan så stor? , du gick ju nyss i sexan!" haha.. det ska bli intressant!


Sommarens bästa citat; "Du ska alltid va värst, jag har en ford fiesta och du har en ford focus. Jag hånglar med Magnus Uggla och du hånglar med Filip Thurn!" / David Andersson, hahah =) eller va säger du emma? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback