tidsfördriv

snez, same shit different name ;) haha! var på banken idag och alla pengarna var som tur är kvar och fick en anmälan utskriven hos polisen så jag kan köra någorlunda lagligt, haha! plus att jag gjort en förlustanmälan till vägverket om körkortet, så lite vettiga saker har jag ändå gjort idag! :) skippade träningen för att plugga, har jag pluggat? NEJ! helt sanslöst, ska bara skriva klart detta och sen börja med att plugga! ja, då var jag klar :D haha. btw, nyår, kings eller copenhagen? kings va? ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

kings kings kings:D och du missa en riktigt rolig träning:P

Postat av: Marcus

Inget av dom! ;P Blöteborg såklart! :o

2008-12-15 @ 22:24:39
URL: http://marcus.zorga.se
Postat av: Snez

ORKA KINGSHEAD????? :) fin bild ;) mjau

2008-12-16 @ 18:31:29
URL: http://sneki.blogg.se/
Postat av: Snez

äter dig ,D

2008-12-16 @ 20:41:24
Postat av: nattie

vi kör på festtema imorn va?! kommer bli sjukt bra till nyår och allt :) jenny hade många fina tiaror och löshår :) puss

2008-12-17 @ 18:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback