balkan!?!

Allvarligt talat jag skäms!
"Man ska inte dra alla över en och samma kant" , jo det ska man ta mej fan visst göra, iaf dom flesta. för det är inte många det inte gäller. och jag brukar alltid försvara oss., men är det värt det? och vilka är det jag egentligen försvarar? dessutom är jag långt ifrån svensk, jag är visserligen född och uppvuxen här, men hallå inse fakta jag har inte något svenskt blod i mig överhuvudtaget. jag är helt enkelt en kroat född i sverige. med det här vill jag absolut inte att ni ska dra  mig över den där kanten. nej tack! ja jag har en poäng, den kommer och jag har bara ett ord, IGÅR.
allvarligt talat vad sysslar folk med? till att börja med hade jag ställt in mig på en supder duper fest med mycket dans och musik. javisst det började fint, vi dansade till donna ares, sjöng med, träffade folk, sen var det mile kitics tur. det var najs, han var bra och musiken var wonderful. allt gick som planerat och det var dags för lite friskluft, trodde vi. för er som vet är amiralen väldigt stort och vi kom inte längre än utanför garderoben, vi stod och småprata med lite folk osv. när plötsligt några vakter springer förbi. jaja whatever det händer alltid något. när jag sedan vänder mig om står det en kille , fullt med blod på handen eftersom att han blödde från något sår i bakhuvudet, antagligen en flaska eller något i den stilen. ja det är väl ändå inget ovanligt. plötsligt rusar vakterna förbi igen ut mot dansgolvet eller nåt när plötsligt två män i ungefär 30 årsåldern börjar brottas riktigt ordentligt, varför? jag undrar bara VARFÖR? jaha men nej. såg även att polisen hade fått anlända till det lilla rummet där alla satt. sen tänkte vi inte mer på det utan nu var det dags för dans javisst! vi stod och dansa och allt var som det skulle, trodde jag. när plötsligt min syster skriker "ta väskorna" vänder jag mig om och ser hur alla på dansgolvet bara springer ut mo hörnorona (det var lite fräsigt , det blev bara en ring i mitten som blev större och större, haha) . då var det några män igen som slogs, stolar kastades, bord kastades, dom kom mot oss och jag bara titta medans min syster drog i mig (fegis). det var flaskor och det var allt möjligt som kastades. bråket tog slut och alla återgick till dansen som vanligt. allvarligt talat när man tänker efter, alla är skiträdda sen bara huxflux är allt som bortblåst. det var nu vi bestämde oss för att bege oss. allvarligt talat så skäms jag, hur kan man hålla på? och här försöker man tala gott om "oss" , nej istället springer i runt och slår ner varandra, jaha. vafan tjänar det till?

när vi kom ut från amiralen ser man bara hur en kille flyger ner för trappan och några killar till, det fortsatte alltså utanför också. och ambulansen kom, hallå ja! varför , varför, varfööööör? i dont get it.
sen hade tydligen polisen fått komma dit och avsluta hela festen pga fler bråk, jag bergriper mig inte på det.
odrägliga idioter och man är en av dom, yes jag är lyckligt lottad, eller?


det var det utlägget. tack & hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback