***************

igår spenderade jag hela dagen med madde, haha det var ett tag sen men kul var det.. köpte godis , 1kg ;o haha. och en stor mille på donkan, pina colada, gottgottgott.. sen kollade vi på lite filmer, slutet på music & lyrics, the holiday, helens små underverk, slutet på highschool musical1 och halva highschool musical 2 =) 
förövrigt är det en seg dag idag, jag hatar söndagar.. får se vad man ska hitta på, träna lite hade ju nte varit fel. men tjena, haha! får väl ta en långprmenad med Lilly sen, alltid nåt ju! ;D
och imorgon åker frida.. jag vet att jag tjatar om det men ändå!

 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

helt klart! jag är duktig som fan. :) men du då? ett kilo godis?? va fan är det? haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback