jag ska ha nr. 11 av dig D.

yeees, igår var det tacokväll (pokerkväll), haha, hos bonnier.. det var gott, mättande , kul och mys. tack girls för en underbar kväll... kul hade vi iaf, haha! snarkade hela natten hos bonnier och idag var att bege sig till osby och kolla på fotboll.. gick inte så bra för mitt kära lag, gick inte vidare från gruppen ;o det funkar inte utan mig, haha! sen var det en snabb runda hem och sen qpoolen med käraste david, och hans "alle" (alexander) , denise hakade också på. "inte förrens jag får 11 av dig david!" haha, grrr ;) det var iaf en mycket trevlig kväll =)

imorgon blir det lite läsande i svenskan såklart, gud jag orkar inte!
nu blir det film och däcka , tack och hej leverpastej.

image23

Kommentarer
Postat av: Nathalie

perfekt längd på ditt hår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback