välkommen in i värmen

2008? jahapp vad innebär dethär året, 18 och körkort, det räcker

iaf igår hade vi lite partaj i vittsjö och jag är fortfarande så jävla irriterad innerst inne. hej vi vill att ni bjuder in 47823572 människor, kommer utan att hälsa, går utan förvarning osv. men efter många om och med blev det torget ändå, blöö.. okej det var trevligt att träffa folk och så, det där vanliga, få lite raketer på sig , bli nersprutad av sina vänner med champange! dock frös jag ihjäl med min skinnjacka, fet kebab innan hemfärd och sängen 01:00! riktigt kul, däremot tkr jag mer synd om gunnar som missade bussen men du hade iaf din käraste bredvid dig!

vad har vi att säga om 2007? dålig sommar, kul men trist väder. siesta, pricken över i:et. EMMA DAHL flyttade hem igen, tacktacktack! lörby var ju kul, och allt annat.

låt oss se vad 2008 har att erbjuda; skottår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback