you and me and a bottle of wine.

igår var det modevisning för hela slanten. snubblade på genrepet så var sjukt nervös ju. men det gick ju alldeles utmärkt sen! hade dock inte förväntat mig så mycket folk, speciellt inte kepsmannen! men överallt där det är gratis finns han ;O bilder finns på bilddagboken. det var iaf en väldigt lyckad visning!

var på praktik idag. hade inte allt för mycket att göra iaf, haha! lunchade med emma, alltid lika trevligt ju. fick även sluta lite tidigare så då begav jag mig till skoog, han hjälpte mig med lite bilder;D yeeey! men när jag gick ut från honom varjag mindre glad, det SNÖADE. allvarligt talat inte NU ;o

imorgon är det malmö/amiralen -> mile kitic. om vädret tillåter vill säga, men jag hoppas för nu har jag bestämt att jag ska med och jag har laddat, ja precis..
ännu en skoldag att ta sig igenom imorgon bara, så godnatt =)

Kommentarer
Postat av: jessica

ni va duktiga. haha, du han är överallt som inte är gratis me. bara det är tjejer som är med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback