Måndag

idag har jag faktiskt hjälpt till lite, började med att bära ut massvis med lådor i båda bilarna. sedan köra detta till Ljungdala och lasta av, suck! sedan åkte jag och mam till jysk, mamma skulle ha nån byrå ;D så fick lasta det med, av på ljungdala och sen gasen i botten till Ikea. Jag köpte en garderob och en tillhörande byrå. hoppas det får plats nu bara :D haha! plus att det är vitt, haha får måla om mina svartmålade möbler till vitt ;) nej aldrig i livet, det får se ut så! sedan körde vi inom Kvistalånga på vägen hem och plockade jordgubbar, mumma vad gott! sen fick vi lasta av på ljungdala igen, haha. efter det spektaklet körde jag hem och gick slingan med Lilly, mötte jakku en sådär tusen gånger (nej men 3) haha. har varit och hyrt en ny film idag igen, Järnets änglar. Ska alldeles strax börja kolla =) goodbye.


jag finner inga ord för det.... (ge mig Gothia nu, förhelvete.)

Kommentarer
Postat av: Gunny

vinn gothia, jag har hört att du ska stå i mål ?

2008-07-12 @ 12:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback