Onsdag

idag var jag uppe klockan 9:45, frivilligt ;o vad fan har hänt. haha! igår kollade jag & emma på film , Morgan Pålsson som släpps idag =) haha! woooo, coolt. Jag; har du sett morgan pålsson? Emma; hmm, nej han har jag nog inte sett, vadådå? , haha hon trodde jag menade i verkligheten, så söt ;) krängde godis, chips&dippa och emma åt upp alla mina daim :D haha, hånge. haha filmen var faktiskt rätt kul ;p fick köra hem emma sen och när jag kom hem igen blev det bus med hunden, det börjar bli något av en tradition? haha. kollade på vänner, har köpt säsong 3, tvåan borde komma snart med :D imorgon ska vi flytta min säng, ojoj , nu börjar det hända grejer. eller jag ska inte göra det, jobbar på Blå då (: men ja, ni fattar. nej nu har jag viktigare saker att göra än att skriva här. byebyebye.. =)

Kommentarer
Postat av: maaaadix

hahaha:D vilken jeffla snygg bild:D

2008-07-09 @ 20:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback