Onsdag

idag kom ana och hälsa på mig :) och det var mycket trevligt.. "de va inte igår" haha.. annars har jag inte hunit med mycket mer. skulle ju flyttat idag, men fick besök av några "Bojanovic" igår, från sthlm, inga vi känner, men en på taxi hade sökt på bojanovic och hittar vår och deras familj, tror ni inte att min käre far ringer upp den här och kollar om vi möjligen är släkt eller så? jodå! så ringde han häromdagen att han skulle till tyskland och ville köra inom och hälsa på så visst, fick ju ett flak öl så jag klagar inte :D dom fick sova i nya huset och sen åkte dom idag igen vid 22, så dom var här i typ ett dygn, orka :D nog om det.. nu ska jag dricka varma koppen, mumma och kolla på trade! hejdå <3
dagens plus; träffade en het och väldans trevlig man idag ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback