Söndag

Gothia var fantastiskt och jag orkar inte skriva om det..
- how i'm supposed to speed with no air.. / Mimmie
-open up your mouth / Mimmie
- sexy camera / Mimmie.
rana går på gräset , röris; Får du inte gå på asfalten heller?
"ska dom odla potatisen först eller?"
såhär ska röris betala sin 8000 kronors armani kostym: Byta in annis och betala 2000 :D
(väldigt elakt, men väldigt kul)

ifredags var jag hos madde och käka och snacka av mig , wooho.. det behövdes kan man ju säga =D självklart räckte inte fredagen till, så igår grilla vi och drog en vinare och några öl och några shots :D kortspel och musik och snack och alles. jakku anlände något senare, körde på en något svag kaffegök :D haha. hälsade dessutom på hos grannen där "bästis" befann sig, wooho! runt fyra tiden avrundade vi kvällen och jag och madde däckade rätt snabbt.
idag har jag varit hos familjen jakus.. sandra har ju fått en liten Lino, ååååh så söt! plus att vi inte träffats på år & dar och sandra ska faktiskt flytta ner till slovenien om jag fatta det rätt.. kanske sista chansen att träffa henne, så det var mycket trevligt :) nu ska jag däcka till Cassandras dream =) goodnight. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback