EM?

idag har jag faktiskt gjort en hel del, inte bara legat hemma och degat. städade mitt rum imorse, är fortfarande inte klar men jag pallar inte mer, har flyttat in en del grejer till toan också, haha! var nere på embla och käka och sen åkte jag till kstad som sällskap (trodde jag) åt syrran. jag handlade mest och verkligen inget nödvändigt. en skål som man kan ha både chips & dippa i, det passar mig, riktigt praktisk. en bok med olika recept på smoothies och juicer (?) haha okej... lite godis såklart, både till mig o hunden. två skyltar, en "BADRUM" och en "WC" till nya huset, jag e nöjd. köpte även lite mat eftersom att mamma inte gör det längre. känns nästan som att man bor själv nuförtiden och speciellt denna veckan eftersom alex e i sthlm! när jag väl kom hem tog jag tag i att plocka undan lite här uppe, märker väl ingen ändå ;D haha.. just det, sverige spelar ikväll, jaha och, får väl glo i all ensamhet. jag och hunden typ <3 ledig imorgon med sen jobbar jag torsdag, fredag och lördag kväll :) btw, match igår, vann med 4-1 serieledare igen! mohahah. nu ska jag städa lite där nere innan sverigemagtchen och fixa liiiide käk! jag är nöjd. tack & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback