midsommar

såja, då har midsommar också passerat! började redan vid tre hos dahl igår lite försyppe innan maten =) sedan satte vi  i gång grill o grejer.. vi lyckades perfekt =) maten blev toppen, yey! blev lite kubb (jag & emma vann, haha) sen tog vi oss ett dopp i poolen som jag sa. var faktiskt lite smått skönt, bara kallt i början :D sedan blev det lite spel, efterrätt och massa snack. senare mot kvällen kom sandra o skoog, woho, sandra drog med mig till Elin, efter att ha hälsat på dom där så drog vi till Linda, haha. sedan kom dom andra också ner där, efter att ha varit där en timme eller så gick vi upp till gianni, någonstans här blev jag av med sandra. träffade nathalie, mycket trevligt =) efter några timmars fest här gick jag & madde hem till emma och tog våra saker och sen gick vi till lägenheten, där jag däckade runt sex, halv sju tiden.. vaknade nån gång runt ett, och jag kan säga att jag inte är människa idag. däckade även nån timme när jag kom hem, och jag hade kunnat gå o lägga mig nu! får tacka för mig nu , hihi hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback