no air

onsdag, och lovet traskar på precis som det alltid gör, utan något att göra! jag håller nästan på att vända mig själv ut och in av rastlöshet, får ju dock skylla mig själv som inte tar tag i att göra nåt. har iaf fixat lite med tvätten idag, plus att det är träning om en timme. och jag hade faktiskt planerat att jag och pappa skulle ut och köra idag, men ack han svek. engagerar sig mer i det där huset än att se till att jag ska få körkort, tackar! inte mitt fel om jag inte klarar det och dom får fortsätta köra mig ;D haha. köris imorgon iaf, får se hur det går.. plus att jag ska jobba, stängning eftersom att alla andra ska på personalfest i Landskrona , jag vill också men ack! Jaja jag tjänar pengar medan de andra super bort pengarna, mohahah. ingen kul match ikväll att glo på, men kroatien imorgon, kul att man jobbar :D nej nu ska jag packa  ihop träningskläder och fixa lite.. bye then :)


jag hoppades ännu en gång. det är mer eller mindre över, jag ville ha det där lilla extra,  jag vill ha något utanför som är omöjligt att få. jag släpper det nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback