pippilotta

allting flöt på precis som det skulle igår.. det blev finfint! efter mitt lilla besök i florröd drog syrran med mig till maxi, fixade käk o snacks till kvällen.. åkte hem till henne och tog det lugnt, hon städade dock på som vanligt! drog ner till stan för o spana på alla som skulle på balen, mjau vad snygga dom var. synd bara att de är så dryyyygt och kolla på dom! drog hem till syrran igen o käka, sen låg jag framför tvn en stund tills Ida drog med mig ut på en promenad! Mycket trevligt :) idag var det dags att bege sig till någonstan utanför vinslöv, haha,, skulle hem till Jenny och fixa hennes hår, blev dock annat också, fika, käka och sånt :D och jag älskade Jennys klänning, och håret och sminket blev mycket bra.. väl inne i stan igen insåg jag att det inte gick några stadsbussar och mamma vägrade svara när jag ringde. så jag fick ta tag i mig själv och GÅ ner till ljungdala! käka lite till och sen donken (glass) och sen kom jag äntligen hem. så då beslöt jag mig för att spana in mitt jobbschema, allvarligt talat, jag jobbar typ alla helger utom två :S haha! jag döööööör.. det är ju på helgerna det roliga händer :D är iaf ledig heeeeela midsommarhelgen, och tacka gudarna för det! plus att jag måste bli av med antingen fredag eller lördags passet 8-9 augusti, festivaldax ;)

antar att det är över nu, det löser sig inte. det lät bättre än vad det var, jag saknar Det där lilla som jag inte kan sätta fingret på. vi kan bete oss som två barn och låta det rinna ut i sanden, är det så du vill ha det så vill jag också ha det så. trots att jag innerst inne vill något helt annat, något utanför som inte hör hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback