butterflies don't lie

idag var det match, vi vann med 4-2 och jag gjorde inte mål. dock var vädret hemskt, snö och planen förvandlades genast till en gigantisk gyttjjeplan. bollen kom inte längre än 1 meter, man kände inte fötterna, man fick snö i ögonen så man inte såg nånting och resten av kroppen var röd och frusen! väl hemma tog jag ett långt och varmt bad, det var jag värd. min själ och dar! sen gick jag och mötte emma, bäddade ner oss i min säng, krängde godis och kollade på shan, dock somnade emma och en och en halvtimme senare åkte hon hem, det var ju lönt. ;)

Imorgon blir det i stort sett full rulle, måste köpa påskpresent till syrrorna, och fixa janinas present och färga håret på syrran och bege mig till farozon och fixa och sen till perstorp och ev. björket efteråt. kände att det blev en hel del och i den här meningen. jag är hyfsat rastlös nu, trött också för den delen, men känner inte för att sova.

-., hur som helst, god natt! : )

image47


Kommentarer
Postat av: Nathalie

jaaa och det ska bli låååångt :)

Postat av: maaadix

SNYGG BILD :D haha . jag vill också med till holland!!

2008-03-21 @ 22:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback