i drove all night, to get to you

körlektion idag med, yes jag börjar bli grym. eller ja grymmare ;) haha ..
helt okej i skolan idag, lärde oss folieslinogr, grr.. sen slappa jag lite
och spanade in malins kokande hår.. haha trocts detta så fortsatte hon
att mixtra med håret. men det sitter kvar än som tur e :D kul var det för
hon garva bara medans per fick panik "skölj genast annars trillar det av"
malin "hahah nejdå" :D kulkul!!!! efter skolan träffadejag emma för
ovanlighetens skull. skulle hjälpa henne med håret. drog slingor sen
fick hon färga det själv så vet inte alls hur det blev :O men hon skrev att
det blev blont iaf,haha!! nu ikväll har jag varit lite busig, jag körde med
mamma , haha, skulle till veterinären i rävninge och ge lilla vaccin så
jag fick köra dit :D mohaha. grymgrymgrym. nu ska jag inte skryta så
mycket, praktik imorgon, jenni kommer ;o så får börja en halvtimme innan
paaaaaalla de då. haha! ska kanske klippa mammi sen ska jag iaf
fixa lasses hår ;D
tack och adjö, btw, tack för bloggen empem, haha.. =)

image22

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur gick d med Ericas hår ida? Sitter d kvar? ;p haha!

Postat av: erica

klart som fan det sitter kvar, vad tror du om henne ;p . vi går redan mot en ljusare framtid, haha .

2008-03-14 @ 05:16:39
URL: http://icouldlickyourthigh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback