I party like rockstar!

tror jag glömt nämna att jag fått jobb på videomix :D så när jag fyllt 18 (om två månader) så ska jag ta över syrrans jobb, yes =D  och idag fick jag tid för halkan, yeeeeeeey! haha. det går snabbt här nu ja-.
igår var det ju match, det blev 1-1 , fyfan vad jag hatar wä haha ursäkta men ja så är det. spelade en halvlek sen fick jag stå i mål sista kvarten på andra , haha, jag höll min nolla :D göttgött.. dock verkar det vara mindre bra med karro? brötit något :O ??? hoppas inte det nej!

funderar på att ta tag i mitt liv lite till och plugga, haha. eller inte kanske går och däckar till en film!
godnatt&sovgott, puss & kram.

image24


Kommentarer
Postat av: Dragana

Åh, halkan är så sjukt kul!

Postat av: erica

vafan, vfr har du redan det ? måste man inte göra uppskrivningen först ? :p

2008-03-11 @ 22:20:56
URL: http://icouldlickyourthigh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback