A best friend is someone who will ride in the car with you, even after several near-death experiences

image69

rubriken passar iaf oss två, efter alla dom gånger jag åkt med dig är det ett under att jag fortfarande lever. men det är ju tack vare mig skulle jag tro! haha eftersom att jag hjälpt dig köra bil efter du fått ditt körkort, och ibland undrar man ;) vi kan skrika på varandra och skratta åt det efteråt, det är så det ska va.. även om min mamma ogillar dig ibland, haha ;) håll dig undan! du får faktiskt skaffa dig ett jobb här för jag min ekonomi klarar inte att bjuda dig på mer och jag vill inte att du ska bostätta dig köpenhamn :D så det så! du är bra, bättre -> bäst. du,jag och rihanna, bästa trekanten ever <3 jag älskar dig Emma "Ponnyplutt" Dahl!
(och nej jag är inte flata, haha, inte ens smygflata :D)


Kommentarer
Postat av: Emma

Men auuuwhh sööte då =) KÄRLEK!
och JOO du e lite flata ;)
hihi om jag får jobbet i köpenhamn så måste jag ta det, det vet du...
lovelovelove

2008-05-01 @ 22:19:40
Postat av: Gamlingen

Du är visst lite smygflata... :)

2008-05-03 @ 19:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback