åtta

hej :)
idag jobbade jag alldeles ensammen på salongen, det var skoj, lite långtråkig när jag inte hade något att göra! dock hann jag med fyra klippningar, lite läskigt att klippa på salongen utan att någon kollade det :O
åkte hem en runda innan jag beagv mig till Malmö och Louies place, Emma mötte upp mig på stationen, längelängesen det där du.. =) blev lite grillning med Louies lagkamrater, haha Madde var störd och jävligt kul typ det där.. mycket trevligt folk "vilken skön dialekt ni har", haha jo men tjena ;) tjatade lite på Louie om min tattoo också, tror det blir asnajs! befann mig sedan i hässleholm igen runt halv elva, fick hjälpa syrran lite på Hemmakväll , ska ju snart börja där, vet iaf hur man stänger och så nu :) hahaha!!      - imorgon blir det iaf match i Nävlinge och sedan städ, visning av huset på Måndag :O

En helt annan sak: onsdag, valborg!  Jag blev sjukt arg, ja och väldigt ledsen/besviken.. och jag sa vad jag tyckte och tänkte och visst sa jag lite förmycket.. men en del var ju sant! antingen kommer man eller kommer man inte, det kan man förvarna om tidigare, inget sista minuten grej, nej jag hatar sånt och det erkänner jag! (en del ursäkter kan godkännas) , ja, jag ber om ursäkt för mitt beteende, sånt som händer! och till er jag sa "stanna hemma på lördag!!!!", tar jag tillbaka.. det var bara något som kom ur mig sådär! självklart vill jag att ni ska komma! :)
japp då var det skrivet, eeeeh hej idiot? varsågoda ;)

förövrigt vann vi med 7-1 igår mot GöingeFF.. , ha lycka :D btw, jag vill ha en kisemise =) , godnatt..

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hoppas du haft en bra dag:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback