let it burn

hej :)
jojomen jag har faktiskt tagit tag i pluggandet, men så kom Usher - brun på the voice och alla minnen kom tillbaka.. okej ingen ny låt va :D men påminde mig om när jag, jonna och sara umgicks jättemycket ett tag, lyssnade ALLTID på den låten, jag menar verkligen alltid. började dock tänka på allt vi gjorde då, haha galet kul hade vi! nej nu ska jag inte va så bölig, och en sak till, vi drar ett streck över vad som händer igår tack! blablabla! nej nu ska jag kolla på Vänner, :) pusshej.

I don't understand why
See it's burning me to hold onto this
I know this is something I gotta do
But that don't mean I want to
What I'm trying to say is that I-love-you I just
I feel like this is coming to an end
And its better for me to
Let it go now than hold on and hurt you
I gotta let it burn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback