no matter how hard it is ill be fine without you

igår var det match, hemmapreimär för vår del mot Hästveda... 4-0 i halvlek var bra, men inget var över då.. vi kände tydligen för att avsluta matchen med 10 mål till, alltså skrevs resultatet till 14-0 inte illa! och tro det eller ej men jag nätade, två gånger till och med =) måste ju bryta mönstret nån gång! (hahaha) förövrigt var det helt onödigt att gå till skolan idag, dock gjorde jag en kanonklippning på Fia idag :D jag är nöjd, sen var det lite projektarbete som redovisades, alltså samarbetsövningar igen :D , har varit ett antal grupper i klassen som gjort projektarbete i arbetsmiljö och alla valde "bättre sammanhållning i klassen" , det har ju faktiskt hjälpt lite! :) hade även Nationellt i MatteB , hahaha hello fett ig! borde egentligen plugga på vårt arbetsmiljö prov till imorgon, men tar det innan jag slocknat sen (A) haha..
har faktiskt varit lite dålig uppdatering på sistone ;$ fy skäms. haha! , har fått tillbaka min data, mmh det är underbart..! jag har klippt mig igen :@ haha, men ska få det jämnlångt så det kan växa ut FINT! + att jag lirade skol-dm ifredags, vi kom tvåa, spelade fyra matcher 2*20, snacka sleden man var i fredeskväll, + att jag fick ett knä på ljumsken, ajaj...på lördagen var jag på coreträning (sjukt jobbigt) sen tivoliparken och så.. på kvällen blev det jubb, det gick väl rätt bra va, haha.. dock fick jag inte rätt på dörren men som tur var hade jag lite extra hjälp :D tacktack, myspys that night... :) söndagen spenderade jag i sängen fram till halv ett och sen blev det ikea, bära och fixa.. sen klippa maja och sen avsutade jag kvällen med taco tillsammans med sandra & madde :) vi hade även lite kladdkaka och godis, gottis.. nej nu måste jag plugga och avsluta detta otroligt långa inlägget... good night.



I wish that this night would never end
I need to know

Could I hold you for a lifetime
Could I look into your eyes
Could I have this night to share this night together
Could I hold you close beside me
Could I hold you for all time
Could I, could I, could I have this kiss forever

Kommentarer
Postat av: saja

jag sitter och mår illa över nationella i matte D :P

2008-05-20 @ 20:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback