sex

haudie haj (säger man så?) , haha
idag tog jag tag i mitt liv, begav mig till körksolan efter skolan och gjorde lite test, jag är duktig ibland.. sedan testade jag det här med stå solarium, hahaha fyfan tur att man inte behöver stå så länge :D hann även kolla upp en ny parfym, fastnade för brittans nya och hillary duffs, escadas sommardoft var inte heller dum! :) imorgon blir det körskolan igen, klipp(?) och så! idag ringde chefen för hemmakväll mig, och fråga när jag kunde komma och fixa osv.. blir på onsdag efter att jag varit på körskolan, haha :D känns inte som att jag hinner med någon träning denna veckan :S aja det får gå.. nej nu ska jag gå och välja ut en bild, haha.. :D

Kommentarer
Postat av: erica

Mmm, brittans nya är fan heeeeet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback