tre

         haudie haj :)
ööh, ska betala 1400 sketna kronor för att laga datan ;@ jag blir galet arg.. men men skit i det, födelsedagspengarna går till det, kul, kul ju ..idag iaf så cyklade jag till apu:n :o ja fyfan! gött det.. sen blev det väl inte så mycket o göra, hjälpte och färgade lite och så.. österås sen och där insåg jag att jag glömt min plånbok på blå och tur var väl det för när jag hämtat den och skulle cykla igen så mötte jag linus :D , älsklings linus, stod och prata i över en timme :) mjaaaau , <3 blev donken sen, blöööööööh.. usch skräp! får nog krypa ner i sängen snart efetrsom det är tidig morgon imorgon. usch ja.. sen kommer david efter skolan och ska klippa sig, :) och på lördag iaf, så är det jobb och sen är det tamejfan fest så fort jag är klar där:D utgång allesammans, utgång, lagligt :D good night <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback