but it's over now

igår lirade vi hästvedacupen, och vi lämnar det där. sedan sov jag igen lite, sen jobbade jag och sen var jag på Q-bar för sista gången med Emma & Louie. Nu när emma ska lämna mig sådär alldeles förlänge. fick ju ge en liten present, så jag bjöd på lite shotar :D mohahah.. fast emma hatar det, men ändå! fick köra o hämta madde, snez, becky o två till från kingan och sen tacka jag för mig..

Idag ska jag ska ta tag i mitt liv och skriva tal, har nationella i svenskaB på onsdag, det muntliga. ett tal, jahaaaa.. kan ju bli vädligt intressant. eftersom jag inte har en aning om vad jag ska skriva, vad för text jag ska ha, eller bild eller något annat överhuvudtaget. men först o främst ska jag nog bege mig till skopunkten med syrran. skoshopping <3

Emma Dahl; som alla kanske inte vet ska Emma flytta till Norge och jobba, ca. 153 mil bort i ett halvår eller ett år (typ tisdag eller onsdag åker hon & sandra). och nu undrar säkert alla hur jag ska klara av att vara utan emma så länge? det ska jag svara på, INTE EN JÄVLA ANING! vem ska jag nu ringa till och fråga vad jag ska göra med alla mina problem, vem ska nu berätta alla galna saker som bara emma kan, vem ska jag dra alla "Hitta Nemo" repliker med? - nemo, hahaha nemo.. jag fatta inte!?! tur är väl att jag har min lilla bok från emma, hennes tal till mig och vår skiva. jag kommer iaf sakna dig så sjukt mycket, men jag är glad för din skull :)

Kommentarer
Postat av: nattie

skämtar du omatt vi ska hålla talet på onsdag??????? jag trodde de va på torsdag. ohmygod

2008-11-02 @ 13:30:49
Postat av: Snez

Sorry för igår ;D haha.

2008-11-02 @ 16:05:24
Postat av: Anonym

kommer sakna dig MASSSOOORR!!!

<3<3

2008-11-02 @ 22:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback