i have nothing'

   lite kass update , sorry och sorry emma ;p en sak jag glömt att nämna är att jag var och träna med madde i vittsjö i onsdags ;) haha, det var faktiskt riktigt kul! och jag har ju lovat snex att komma dit om hon stannar, HAHA! :D i torsdags blev det fotografering av projektet, trots att serny glömt det :o , men som tur var hade han lucka.. haha vår bokade tid hade försvunnit från kalendern konstigt nog. men men, bilderna blev skitbra!!!!!!!! :D och mina och nathys med, haha, serny var iväg och hämta ungarna en kvart och då fota vi med vår egna kamera, så sjutk kul. haha! i fredags var det praktik som vanligt och efteråt blev det qpoolen en liten stund och sen hem o packa sen tog jag tåget till sthlm .. :) när jag kom fram sådär sex på morgonen var det iskallt, det snöa och solen hade inte gått upp. myyyyysigt :) letade upp drottninggatan och loréal sen käka jag frulle och sen var det dags att bege sig till kursen (och som Cilla sa, man bara äter hela tiden) haha.. Men det var en mycket bra och givande kurs, alla var jättetrevliga och det var verkligen bra, tack ännu en gång cills :) åkte hem med thommy, och jag klarade hålla mig vaken hela vägen men väl hemma däckade jag ganska fint.! idag blev det qpoolen ett x antal timmar. =) men det är ju alltid trevligt. nu ska jag hitta något att göra. byebye =)





Share my life

Take me for what I am

Cause I'll never change

All my colors for you

Take my love

I'll never ask for too much

Just all that you are

And everything that you do

I don't really need to look

Very much further

I don't wanna have to go

Where you don't follow

I won't hold it back again

This passion inside

Can't run from myself

There's nowhere to hide

Don't make me close one more door

I don't wanna hurt anymore

Stay in my arms if you dare

Must I imagine you there?

Don't walk away from me

I Have Nothing

Nothing

Nothing if I don't have you

You see through

Right to the heart of me

You break down my walls

With the strength of your love

I never knew

Love like I've known it with you

Will our memories survive?

One I can hold on to?

I don't really need to look

Very much further

I don't wanna have to go

Where you don't follow

I'm holdin' back again

This passion inside

Can't run from myself

There's nowhere to hide

You're the love I remember forever

Don't walk away from me

Don't walk away from me

Don't you dare walk away from me

I have nothing

Nothing

Nothing if I don't have you

You, if I don't have you


Kommentarer
Postat av: Dahl

Jaa skärp dig nu ;D

Du, Sandra ska hem under julen och Anthon o hans kompis me, så jag kommer ha lägenheten heelt själv :D Du MÅSTE komma! :D

2008-11-24 @ 12:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback