4 veckor

alltså det är helt sjukt hur trött jag är 24/7 , vill ju bara ha ett extra dygn till att BARA sova. blöööööh. ska alldeles strax slänga mig i sängen, lite sovmorgon har man ju iaf imorgon! :) WOW! och på onsdag med egentligen, börjar ett, MEN så ska vi lira skol-sm (woooho) så ska vara på skolan åtta, och jag ska köra till ystad :O till ystad, not good! haha. hoppas fan det går bra för oss för jag är tamejfan laddad så satan! annars är det inte mycket mer spännande som händer i veckan! jobb , 12-21 på lördag och sen feeeeest med maddy och jag ska tvinga med liizzzzz (alicia) mohahaha!! :D ååh, imorgon ska jag klippa david i skolan, inom gesällkursen. hoppas jag får göra lite förändring , behöver han ;) haha! nej nu ska jag släcka ner detta och sova minsann, det behöver jag :)


4 veckor och jag lycklig :)

Kommentarer
Postat av: alicia

om du slutar festa fredag&lördag så kanske du inte är så trött HE HE:)

2008-10-06 @ 22:07:08
Postat av: maaadix

naaaw :) gulligt. hihi.

2008-10-07 @ 21:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback