gymnasiemässa

har varit på gymnasiemässa heeeeela dan idag, och det vet inte jättejobbigt, eller jo.. men andra passet garva vi oss igenom, jag,my och tette ;p satte  våra skyltar hos stenforsa eftersom dom var våra grannar, lekte lite med papper o dumma oss, posa för jürgens kamera. haha sjukt kul var det, hade ont käkarna så mkt jag skratta. och snodde stenforsas frisörfolk :D det har varit en lång dag.. så blir nog till att slänga sig i sängen , apu imorgon. två färgning, varav den ena är emma till projektet :D yeeeey. o snart lördag, laagfest!!!! :D dessutom gav jag mig på svärdet i stenen , fyfan vad jobbigt ,bilder kommer om nån vecka :P

Kommentarer
Postat av: Marcus

Postat av: Marcus

Haha min motorik är nog inte den bästa 5 på morgonen. Dessutom på en laptop. :P Haha men skulle iallafall fråga "Svärdet i stenen"?=D

2008-10-25 @ 11:02:59
URL: http://blogg.aftonbladet.se/11811

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback